Strona głównaMarka Take MeProduktyStrefa klientaKontakt






FAQ

Pytanie: Posiadam listwę antyprzepięciową, jaki typ zabezpieczenia występuje w niej?
Odpowiedź: Listwa zaopatrzona jest w zintegrowane zabezpieczenie antyzwarciowe 10A, automatycznie reagujące na zwarcie.

Pytanie: Posiadam kamerę internetową TAKE ME Easy/Free View,po podłączeniu obraz wydaje się nieostry, czy jestem w stanie poprawić go?
Odpowiedź: Tak. Kamera ma płynną regulację ostrości poprzez pokrętło umieszczone na obiektywie.

Pytanie: Posiadam WindowsXP ,zakupiłem HUB-USB TKU-HB1 i stwierdziłem, że w środku nie ma żadnych sterowników, co zrobić?
Odpowiedź: Urządzenie jest w pełni kompatybilne z systemem WindowsXP, wystarczy podłączyć je do odpowiedniego portu w komputerze, po chwili zostanie ono wykryte i automatycznie zainstalowane.

Pytanie: Zakupiłem klawiaturę TAKE ME Meridus z klawiszami multimedialnymi, niestety w opakowaniu nie było żadnych sterowników, dlaczego?
Odpowiedź: Klawiatura posiada 18 dodatkowych klawiszy, których wykrycie w systemie następuje automatycznie, konfiguracja przycisków nie może być zmieniona przez użytkownika (tzw. klawisze trwałe współpracujące wyłącznie z podstawowymi programami Windows),dlatego sterowniki nie są wymagane.

Pytanie: W słuchawkach nie działa mikrofon. Kabel podłączony jest prawidłowo do różowego wejścia karty muzycznej.
Odpowiedź: Aby mikrofon pracował poprawnie należy w panelu „regulacja głośności” uaktywnić wejście mikrofonowe.

Pytanie: W zakupionych słuchawkach działa mi tylko jedna z słuchawek, co powinienem zrobić?
Odpowiedź: Należy się upewnić czy w systemie mamy prawidłowo ustawiony parametr balans. W tym celu otwieramy kolejno panel sterowania, dźwięki i urządzenia audio, wybieramy zakładkę audio, a następnie w opcji odtwarzanie dźwięku klikamy na głośność, w oknie które pojawiło się sprawdzamy czy master volume oraz wave mają balans ustawiony na samym środku.

Pytanie: Kupiłem mikrofon TAKE ME, podczas rozmowy przez Skype, okazało się ze słabo mnie słychać, co powinienem zrobić?
Odpowiedź: Należy upewnić się czy mamy ustawioną odpowiednią głośność mikrofonu, jak i czy mamy zaznaczoną przydatną funkcję microphone boost. W tym celu otwieramy kolejno panel sterowania, dźwięki i urządzenia audio, wybieramy zakładkę audio, a następnie w opcji odtwarzanie dźwięku klikamy na głośność, w oknie które pojawiło się klikamy opcje, sprawdzamy czy zaznaczone jest pole sterowniki zaawansowane (jeśli nie, to zaznaczamy), klikamy na właściwości i w okienku pokaż następujące sterowniki głośności zaznaczamy microphone i akceptujemy ok. Powinniśmy dzięki temu uzyskać dodatkową regulację głośności mikrofonu sprawdzamy czy jest ona ustawiona na max, a pod suwakiem którym zwiększaliśmy głośność klikamy na zaawansowane tam zaznaczamy opcje microphone boost i zamknij. Ponownie wchodzimy w opcje, właściwości i w polu ustawianie głośności zaznaczamy nagrywanie i ok. Tym razem liczba okienek jest mniejsza, znajdujemy microphone i jak wcześniej sprawdzamy głośność oraz funkcje boost. Po wykonanej operacji zamykamy okno. 

Pytanie: Zakupiłem Gamepad TAKE ME TKJ-BF BASIC FIGHTER, który w grze zachowuje się bardzo dziwnie, reaguje na ruchy ale na niektóre kierunki zbyt mocno, na inne słabo, dlaczego?
Odpowiedź: Powodem może być nie skalibrowanie gamepada po podłączeniu. W tym celu należy otworzyć panel sterowania, kontrolery gier w oknie zainstalowane kontrolery gier zaznaczyć gamepad i kliknąć właściwości. Ukaże się okno z dwoma zakładkami, z czego w pierwszej zakładce ustawienia dokonujemy kalibracji zgodnie ze wskazówkami instalatora, w drugiej testowanie, przeprowadzamy test sprawności.

Pytanie: Zakupiłem klawiaturę TAKE ME, po podłączeniu okazało się że nie można napisać polskiego znaku ć, ź itp.
Odpowiedź: Należy się upewnić czy naszym domyślnym językiem jest polski (programisty). W tym celu otwieramy panel sterowania, opcje regionalne i językowe, zakładka języki, następnie klikamy szczegóły, jako język domyślny powinien być wybrany polski (programisty), jeśli nie jest to wybieramy go z dostępnej listy, po wybraniu zatwierdzamy ok.

Strona głównaMarka Take MeProduktyStrefa klientaKontakt
© 2007 Megabajt Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.